APA:
کپیحامدی، بهارک، سیف، علی اکبر، و کیامنش، علیرضا. (1396). اثربخشی آموزش راهبردهای دقیق خوانی بر درک مطلب, و اضطراب امتحان دانش آموزان. پژوهش در نظام های آموزشی، 11(39 )، 155-173. SID. https://sid.ir/paper/137592/fa
Vancouver:
کپیحامدی بهارک، سیف علی اکبر، کیامنش علیرضا. اثربخشی آموزش راهبردهای دقیق خوانی بر درک مطلب, و اضطراب امتحان دانش آموزان. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1396؛11(39 ):155-173. Available from: https://sid.ir/paper/137592/fa
IEEE:
کپیبهارک حامدی، علی اکبر سیف، و علیرضا کیامنش، “اثربخشی آموزش راهبردهای دقیق خوانی بر درک مطلب, و اضطراب امتحان دانش آموزان،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 11، no. 39 ، pp. 155–173، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/137592/fa