APA:
کپیسعدی پور، اسماعیل، ابراهیمی قوام، صغری، فرخی، نورعلی، اسدزاده، حسن، و ثامتی، ناهید. (1397). مدل پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مولفه های هوش عاطفی, مهارت های حل مسئله وانگیزش پیشرفت با میانجی گری راهبردهای یادگیری (شناختی وفراشناختی)در دانش آموزان مدارس هوشمند وعادی. پژوهش در نظام های آموزشی، 12(40 )، 65-90. SID. https://sid.ir/paper/137611/fa
Vancouver:
کپیسعدی پور اسماعیل، ابراهیمی قوام صغری، فرخی نورعلی، اسدزاده حسن، ثامتی ناهید. مدل پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مولفه های هوش عاطفی, مهارت های حل مسئله وانگیزش پیشرفت با میانجی گری راهبردهای یادگیری (شناختی وفراشناختی)در دانش آموزان مدارس هوشمند وعادی. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1397؛12(40 ):65-90. Available from: https://sid.ir/paper/137611/fa
IEEE:
کپیاسماعیل سعدی پور، صغری ابراهیمی قوام، نورعلی فرخی، حسن اسدزاده، و ناهید ثامتی، “مدل پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مولفه های هوش عاطفی, مهارت های حل مسئله وانگیزش پیشرفت با میانجی گری راهبردهای یادگیری (شناختی وفراشناختی)در دانش آموزان مدارس هوشمند وعادی،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 12، no. 40 ، pp. 65–90، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/137611/fa