APA:
کپیفرهنگی، علی اکبر، حسن قلی پور، طهمورث، و خانلری، امیر. (1387). پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید. مدیریت بازرگانی، 1(1)، 87-104. SID. https://sid.ir/paper/140119/fa
Vancouver:
کپیفرهنگی علی اکبر، حسن قلی پور طهمورث، خانلری امیر. پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1387؛1(1):87-104. Available from: https://sid.ir/paper/140119/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر فرهنگی، طهمورث حسن قلی پور، و امیر خانلری، “پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید،” مدیریت بازرگانی، vol. 1، no. 1، pp. 87–104، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140119/fa