مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,640
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,398
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 104

چکیده

 پست مدرنیسم تحولات زیادی را در عرصه فرهنگ, فناوری, اقتصاد, هنر و دیگر حوزه ها به ارمغان آورده است. حوزه مدیریت نیز به عنوان یکی از علوم میان رشته ای دچار تحولات شگرفی شده است. یکی از زمینه های به شدت پویای این حوزه فعالیت های بازاریابی است که به دلیل ارتباط با افراد و جامعه متاثر از تحولات فرهنگی و نگرشی است که پست مدرنیسم جلوه ای نو از آن قلمداد می گردد. بسیاری بر این باورند که با ظهور پست مدرنیسم دوران طلایی بازاریابی مدرن به پایان رسیده است و تئوری های بازاریابی نیاز به بازنگری جدی و اساسی دارند. در این مقاله ضمن بررسی نظریات مختلف در مورد پست مدرنیسم و چالش هایی که برای بازاریابی مدرن ایجاد نموده است, مکاتب مختلف بازاریابی پست مدرن, ویژگی های این نوع بازاریابی, مفاهیم جدید مطروحه ناشی از این فلسفه و وجوه تمایز این نظریات با دوره قبل تبیین شده است.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فرهنگی، علی اکبر، حسن قلی پور، طهمورث، و خانلری، امیر. (1387). پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید. مدیریت بازرگانی، 1(1)، 87-104. SID. https://sid.ir/paper/140119/fa

    Vancouver: کپی

    فرهنگی علی اکبر، حسن قلی پور طهمورث، خانلری امیر. پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1387؛1(1):87-104. Available from: https://sid.ir/paper/140119/fa

    IEEE: کپی

    علی اکبر فرهنگی، طهمورث حسن قلی پور، و امیر خانلری، “پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید،” مدیریت بازرگانی، vol. 1، no. 1، pp. 87–104، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140119/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button