APA:
کپیشاه طهماسبی، اسماعیل، و باقری روچ، علیرضا. (1398). بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه ریزی شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل). مدیریت بازرگانی، 11(2 )، 415-436. SID. https://sid.ir/paper/140174/fa
Vancouver:
کپیشاه طهماسبی اسماعیل، باقری روچ علیرضا. بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه ریزی شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(2 ):415-436. Available from: https://sid.ir/paper/140174/fa
IEEE:
کپیاسماعیل شاه طهماسبی، و علیرضا باقری روچ، “بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه ریزی شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل)،” مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 2 ، pp. 415–436، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140174/fa