APA:
کپیمحمدیان، محمود، دهدشتی شاهرخ، زهره، و لاری، مهناز. (1399). تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس. علوم مدیریت ایران، 15(58 )، 55-79. SID. https://sid.ir/paper/367830/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان محمود، دهدشتی شاهرخ زهره، لاری مهناز. تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1399؛15(58 ):55-79. Available from: https://sid.ir/paper/367830/fa
IEEE:
کپیمحمود محمدیان، زهره دهدشتی شاهرخ، و مهناز لاری، “تاثیر نظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید مصرف کنندگان برندهای لوکس،” علوم مدیریت ایران، vol. 15، no. 58 ، pp. 55–79، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/367830/fa