APA:
کپیخانلری، امیر، اسفیدانی، محمدرحیم، و مشایخ نیا، علی. (1398). مدل مفهومی قدرت گفتمان پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری تفسیری. مدیریت بازرگانی، 11(2 )، 299-318. SID. https://sid.ir/paper/140177/fa
Vancouver:
کپیخانلری امیر، اسفیدانی محمدرحیم، مشایخ نیا علی. مدل مفهومی قدرت گفتمان پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری تفسیری. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(2 ):299-318. Available from: https://sid.ir/paper/140177/fa
IEEE:
کپیامیر خانلری، محمدرحیم اسفیدانی، و علی مشایخ نیا، “مدل مفهومی قدرت گفتمان پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری تفسیری،” مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 2 ، pp. 299–318، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140177/fa