APA:
کپیاسفیدانی، محمدرحیم، رمضانی، سارا، و شاه حسینی، محمدعلی. (1395). مدل سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی. مدیریت بازرگانی، 8(2 )، 259-280. SID. https://sid.ir/paper/358614/fa
Vancouver:
کپیاسفیدانی محمدرحیم، رمضانی سارا، شاه حسینی محمدعلی. مدل سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(2 ):259-280. Available from: https://sid.ir/paper/358614/fa
IEEE:
کپیمحمدرحیم اسفیدانی، سارا رمضانی، و محمدعلی شاه حسینی، “مدل سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 2 ، pp. 259–280، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358614/fa