APA:
کپیایزدی، حمید، بحرینی راد، منیژه، و اسماعیل پور، مجید. (1398). بخش بندی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی بر اساس انگیزه های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان به دهان الکترونیک. مدیریت بازرگانی، 11(1 )، 201-218. SID. https://sid.ir/paper/140185/fa
Vancouver:
کپیایزدی حمید، بحرینی راد منیژه، اسماعیل پور مجید. بخش بندی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی بر اساس انگیزه های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان به دهان الکترونیک. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(1 ):201-218. Available from: https://sid.ir/paper/140185/fa
IEEE:
کپیحمید ایزدی، منیژه بحرینی راد، و مجید اسماعیل پور، “بخش بندی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی بر اساس انگیزه های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان به دهان الکترونیک،” مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 1 ، pp. 201–218، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140185/fa