مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,537
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,341
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در اینستاگرام

صفحات

 صفحه شروع 17 | صفحه پایان 30

چکیده

 امروزه افراد برای تصمیم گیری های خود راجع به خرید کالاها یا استفاده از خدمات به اطلاعاتی که از ارتباطات دهان به دهان به دست می-آورند, اعتماد بیشتری دارند. از طرفی با توجه به گسترش فضای مجازی در بین افراد و استفاده روز افزون آن در بین افراد جامعه, این تبلیغات بیشتر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی, انتشار می یابد. با این وجود, اما همه ی این تبلیغات نوع تبلیغات مورد پذیرش مخاطبان قرار نمی-گیرد لذا هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع پژوهش کاربردی است. همچنین این پژوهش از نظر روش اجراء نوع اکتشافی است؛ زیرا و رابطه بین متغیرهای مختلف را کشف و تعیین می کند. در این پژوهش برای ساخت مدل از روش تحلیل محتوی کیفی جهت دار که ازجمله روش های کیفی است, استفاده شده است. در این روش از مدل الگوی پیشنهادی دارای7 بعد و 38 شاخص است. که ابعاد مدل پژوهش عبارتند از: کیفیت تبلیغات دهان به دهان الکترونیک, اعتبار تبلیغات دهان به دهان الکترونیک, ویژگی های ظاهری, عوامل موقعیتی, ویژگی های فردی دریافت کننده ی تبلیغات دهان به دهان الکترونیک, کمیت پیام تبلیغاتی و عوامل اجتماعی.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباسی، عباس، ابراهیمی، ابوالقاسم، و بیگی، جمال. (1397). شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در اینستاگرام. راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(12 )، 17-30. SID. https://sid.ir/paper/252997/fa

    Vancouver: کپی

    عباسی عباس، ابراهیمی ابوالقاسم، بیگی جمال. شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در اینستاگرام. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(12 ):17-30. Available from: https://sid.ir/paper/252997/fa

    IEEE: کپی

    عباس عباسی، ابوالقاسم ابراهیمی، و جمال بیگی، “شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در اینستاگرام،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 12 ، pp. 17–30، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/252997/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button