APA:
کپیعباسی، عباس، ابراهیمی، ابوالقاسم، و بیگی، جمال. (1397). شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در اینستاگرام. راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(12 )، 17-30. SID. https://sid.ir/paper/252997/fa
Vancouver:
کپیعباسی عباس، ابراهیمی ابوالقاسم، بیگی جمال. شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در اینستاگرام. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(12 ):17-30. Available from: https://sid.ir/paper/252997/fa
IEEE:
کپیعباس عباسی، ابوالقاسم ابراهیمی، و جمال بیگی، “شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در اینستاگرام،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 12 ، pp. 17–30، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/252997/fa