APA:
کپیخادمی، مهدی، گرجی، نجمه، و فتحی، هانیه. (1397). تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی. مدیریت بازرگانی، 10(4 )، 743-760. SID. https://sid.ir/paper/140199/fa
Vancouver:
کپیخادمی مهدی، گرجی نجمه، فتحی هانیه. تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(4 ):743-760. Available from: https://sid.ir/paper/140199/fa
IEEE:
کپیمهدی خادمی، نجمه گرجی، و هانیه فتحی، “تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 4 ، pp. 743–760، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140199/fa