APA:
کپیرهبارداردوچونه، فهیمه، عربشاهی، معصومه، و بهبودی، امید. (1397). پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی). تحقیقات بازاریابی نوین، 8(3 (پیاپی 30) )، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/381599/fa
Vancouver:
کپیرهبارداردوچونه فهیمه، عربشاهی معصومه، بهبودی امید. پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(3 (پیاپی 30) ):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/381599/fa
IEEE:
کپیفهیمه رهبارداردوچونه، معصومه عربشاهی، و امید بهبودی، “پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 3 (پیاپی 30) ، pp. 1–18، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381599/fa