APA:
کپیحکیمی، ایمان. (1396). تاثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت گیری های استراتژیک برون گرا. مدیریت بازرگانی، 9(4 )، 739-762. SID. https://sid.ir/paper/140221/fa
Vancouver:
کپیحکیمی ایمان. تاثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت گیری های استراتژیک برون گرا. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(4 ):739-762. Available from: https://sid.ir/paper/140221/fa
IEEE:
کپیایمان حکیمی، “تاثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت گیری های استراتژیک برون گرا،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 4 ، pp. 739–762، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140221/fa