APA:
کپیرضایی دولت آبادی، حسین، و خائف الهی، احمدعلی. (1385). مدلی برای تعیین میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیت های بازاریابی در صنایع شیمیایی. مدرس علوم انسانی، 10(1 (پیاپی 44) ویژه نامه مدیریت)، 131-160. SID. https://sid.ir/paper/7040/fa
Vancouver:
کپیرضایی دولت آبادی حسین، خائف الهی احمدعلی. مدلی برای تعیین میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیت های بازاریابی در صنایع شیمیایی. مدرس علوم انسانی[Internet]. 1385؛10(1 (پیاپی 44) ویژه نامه مدیریت):131-160. Available from: https://sid.ir/paper/7040/fa
IEEE:
کپیحسین رضایی دولت آبادی، و احمدعلی خائف الهی، “مدلی برای تعیین میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیت های بازاریابی در صنایع شیمیایی،” مدرس علوم انسانی، vol. 10، no. 1 (پیاپی 44) ویژه نامه مدیریت، pp. 131–160، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7040/fa