مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,055
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,324
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدلی برای تعیین میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیت های بازاریابی در صنایع شیمیایی

صفحات

 صفحه شروع 131 | صفحه پایان 160

چکیده

بازارگرایی و تاثیر آن بر عملکرد کسب و کار از جمله مباحث مهم و محوری در مدیریت بازار و مشتری است. این مقاله, ابتدا به بررسی دیدگاه ها, مدلهای مختلف بازارگرایی و تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیتهای بازاریابی می پردازد؛ سپس روابط علی میان فرهنگ بازارگرایی, هوشمندی بازار, قابلیتهای بازاریابی و عملکرد کسب و کار را بررسی می کند و با استفاده از مدلسازی معادله های ساختاری و بر اساس داده های حاصل از محیط صنعت, مدلی مفهومی و تصمیم ساز را برای تبیین پیوندهای علی موثر بر عملکرد کسب و کار پیشنهاد و مورد آزمون قرار می دهد. نتایج پژوهش نشان می دهد که عملکرد کسب و کار در فضای رقابتی کنونی تحت تاثیر یکپارچگی بازارگرایی و قابلیتهای بازاریابی قرار دارد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضایی دولت آبادی، حسین، و خائف الهی، احمدعلی. (1385). مدلی برای تعیین میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیت های بازاریابی در صنایع شیمیایی. مدرس علوم انسانی، 10(1 (پیاپی 44) ویژه نامه مدیریت)، 131-160. SID. https://sid.ir/paper/7040/fa

    Vancouver: کپی

    رضایی دولت آبادی حسین، خائف الهی احمدعلی. مدلی برای تعیین میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیت های بازاریابی در صنایع شیمیایی. مدرس علوم انسانی[Internet]. 1385؛10(1 (پیاپی 44) ویژه نامه مدیریت):131-160. Available from: https://sid.ir/paper/7040/fa

    IEEE: کپی

    حسین رضایی دولت آبادی، و احمدعلی خائف الهی، “مدلی برای تعیین میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیت های بازاریابی در صنایع شیمیایی،” مدرس علوم انسانی، vol. 10، no. 1 (پیاپی 44) ویژه نامه مدیریت، pp. 131–160، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7040/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button