APA:
کپیخیری، بهرام، و روشنی، عارفه. (1392). بررسی نقش میانجی گرانه قابلیت های بازاریابی در رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و عملکرد سازمان: مطالعه موردی در بانک ملی ایران. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(29)، 97-113. SID. https://sid.ir/paper/151484/fa
Vancouver:
کپیخیری بهرام، روشنی عارفه. بررسی نقش میانجی گرانه قابلیت های بازاریابی در رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و عملکرد سازمان: مطالعه موردی در بانک ملی ایران. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(29):97-113. Available from: https://sid.ir/paper/151484/fa
IEEE:
کپیبهرام خیری، و عارفه روشنی، “بررسی نقش میانجی گرانه قابلیت های بازاریابی در رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و عملکرد سازمان: مطالعه موردی در بانک ملی ایران،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 29، pp. 97–113، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151484/fa