APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، پشاآبادی، میکائیل، عطایی، مهدی، و حیاتی، بهزاد. (1394). بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی). مدیریت بازرگانی، 7(3 )، 601-620. SID. https://sid.ir/paper/140248/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، پشاآبادی میکائیل، عطایی مهدی، حیاتی بهزاد. بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(3 ):601-620. Available from: https://sid.ir/paper/140248/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، میکائیل پشاآبادی، مهدی عطایی، و بهزاد حیاتی، “بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی)،” مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 3 ، pp. 601–620، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140248/fa