APA:
کپیقهرمان پور، پریسا، زنوزی، سیدجعفر، و ابوالفضلی، سیدابوالفضل. (1399). بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی. مدیریت بازرگانی، 12(1 )، 183-197. SID. https://sid.ir/paper/140257/fa
Vancouver:
کپیقهرمان پور پریسا، زنوزی سیدجعفر، ابوالفضلی سیدابوالفضل. بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(1 ):183-197. Available from: https://sid.ir/paper/140257/fa
IEEE:
کپیپریسا قهرمان پور، سیدجعفر زنوزی، و سیدابوالفضل ابوالفضلی، “بررسی تأثیر ظرفیت انعطاف پذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 1 ، pp. 183–197، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140257/fa