Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,031
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,088
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

توسعه ی الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت های بیمه

صفحات

 صفحه شروع 31 | صفحه پایان 48

چکیده

 مسئله ی اصلی پژوهش حاضر این است که چگونه ارتقای فرهنگ ترافیک از طریق مداخله ی رفتاری موجب خلق ارزش مشترک برای شرکت های بیمه می شود؟ بر همین اساس هدف از اجرای این پژوهش, توسعه ی الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت های بیمه از طریق تجربه های مداخله ی رفتاری پلیس راهور در ارتقای فرهنگ ترافیک است. در این پژوهش برای تبیین سازه ی نظری از روش نظریه ی داده بنیاد استفاده شده است. جامعه ی آماری این پژوهش با توجه به قلمرو موضوعی آن, کارشناسان دو مجموعه ی پلیس راهور و بیمه در استان گیلان است. از این رو, به منظور گردآوری داده ها, از مشارکت کنندگان نمونه گیری نظری انجام گرفت که بر مبنای آن پس از 20 مصاحبه داده ی جدیدی به دست نیامد و اشباع نظری رخ داد. یافته ها نشان می دهد شرکت های بیمه می توانند در واکنش به رفتار های پر مخاطره ی بیمه شدگان, از استراتژی های ترغیب, هشدار, آگاهی و اجبار استفاده کنند که پیامد آن خلق ارزش مشترک است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسماعیل پور، رضا، و قاسم نژاد، میثم. (1397). توسعه ی الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت های بیمه. مدیریت بازرگانی، 10(1 )، 31-48. SID. https://sid.ir/paper/140271/fa

    Vancouver: کپی

    اسماعیل پور رضا، قاسم نژاد میثم. توسعه ی الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت های بیمه. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(1 ):31-48. Available from: https://sid.ir/paper/140271/fa

    IEEE: کپی

    رضا اسماعیل پور، و میثم قاسم نژاد، “توسعه ی الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت های بیمه،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 1 ، pp. 31–48، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140271/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا