مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,502
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,123
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل محتوا، تناظر و فراروش پایان نامه های بازاریابی در دانشگاه های منتخب تهران

صفحات

 صفحه شروع 105 | صفحه پایان 124

چکیده

 به منظور شناسایی موضوعات تکراری و ارزیابی وضعیت مولفه های روش شناسی, در این مطالعه دویست وچهار پایان نامه دفاع شده در گرایش بازاریابی, طی سال های 1389-1384 در چهار دانشگاه شهید بهشتی, تهران, تربیت مدرس و علامه طباطبایی مورد بررسی قرار گرفت. در نتیجه تحلیل محتوایی, مشخص شد که موضوعات رفتار مصرف کننده (54 مورد), آمیخته محصول (35 مورد), تجارت الکترونیکی (26 مورد), آمیخته ترفیع (15 مورد) و مدیریت ارتباط با مشتری (11 مورد), پرتکرارترین موضوعات پایان نامه های بازاریابی هستند. تحلیل تناظر ساده نشان داد که دانشگاه شهید بهشتی با موضوعات بازاریابی خرده فروشی, دانشگاه علامه طباطبایی با بازاریابی الکترونیکی و خدمات, و دانشگاه تربیت مدرس با بازاریابی کالا بیشترین نزدیکی را دارند. دانشگاه تهران با موضوع خاصی پیوند معنادار نداشت. تحلیل فراروش پایان نامه ها, حاکی از غلبه روش های پیمایشی, ابزار پرسش نامه, روش های نمونه گیری احتمالی, روش روایی محتوا, روش ضریب آلفای کرونباخ, حجم نمونه تا 300 نفر, روش آماری آزمون میانگین, پژوهش قطعی, تکرار و بسط الگو و طرح بین بخشی تک مقطعی در مولفه های روش شناسی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عزیزی، شهریار، و فرهیخته، فاطمه. (1392). تحلیل محتوا, تناظر و فراروش پایان نامه های بازاریابی در دانشگاه های منتخب تهران. مدیریت بازرگانی، 5(3)، 105-124. SID. https://sid.ir/paper/140276/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزی شهریار، فرهیخته فاطمه. تحلیل محتوا, تناظر و فراروش پایان نامه های بازاریابی در دانشگاه های منتخب تهران. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(3):105-124. Available from: https://sid.ir/paper/140276/fa

    IEEE: کپی

    شهریار عزیزی، و فاطمه فرهیخته، “تحلیل محتوا, تناظر و فراروش پایان نامه های بازاریابی در دانشگاه های منتخب تهران،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 3، pp. 105–124، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140276/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button