APA:
کپیابراهیمی، عبدالحمید، و عالی، صمد. (1395). بررسی تاثیر کیفیت رابطه بر پاسخ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه مشتری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی تبریز). مدیریت بازرگانی، 8(3 )، 503-528. SID. https://sid.ir/paper/140306/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی عبدالحمید، عالی صمد. بررسی تاثیر کیفیت رابطه بر پاسخ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه مشتری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی تبریز). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(3 ):503-528. Available from: https://sid.ir/paper/140306/fa
IEEE:
کپیعبدالحمید ابراهیمی، و صمد عالی، “بررسی تاثیر کیفیت رابطه بر پاسخ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه مشتری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی تبریز)،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 3 ، pp. 503–528، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140306/fa