مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,189
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,129
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی اثر مسوولیت پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعه موردی: شرکت گلستان)

صفحات

 صفحه شروع 479 | صفحه پایان 502

چکیده

 هدف این تحقیق بررسی اثر مسوولیت پذیری اجتماعی درک شده بر شهرت برند, هویت یابی مشتری از برند و قصد خرید برند است. این پژوهش کاربردی از نظر روش گردآوری ماهیت توصیفی پیمایشی دارد. جامعه آماری آن شامل کلیه مشتریان شرکت گلستان در شهر شیراز است که از این جامعه به روش نمونه گیری غیرتصادفی, 384 نفر انتخاب شدند. داده های این پژوهش از طریق ابزار پرسشنامه جمع آوری شده است. روایی پرسشنامه به روش محتوایی ظاهری/ محتوایی و روایی سازه و پایایی آن از طریق روش آلفای کرونباخ (78 درصد) و روش دو نیم کردن (70 درصد) به تایید رسیده است. یافته ها نشان می دهد مسوولیت پذیری اجتماعی درک شده بر شهرت برند و هویت یابی مشتری از برند تاثیر می گذارد. از سوی دیگر, ارتباط میان مسوولیت پذیری اجتماعی درک شده و قصد خرید برند تنها از طریق هویت یابی مشتری از برند امکان پذیر است. یافته دیگر اینکه مولفه قیمت در رابطه میان هویت یابی مشتری از برند و قصد خرید برند, نقش تعدیل گری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، ابوالقاسم، علوی، سیدمسلم، و پورموردینی، الهه. (1395). بررسی اثر مسوولیت پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت, هویت یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعه موردی: شرکت گلستان). مدیریت بازرگانی، 8(3 )، 479-502. SID. https://sid.ir/paper/140312/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی ابوالقاسم، علوی سیدمسلم، پورموردینی الهه. بررسی اثر مسوولیت پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت, هویت یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعه موردی: شرکت گلستان). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(3 ):479-502. Available from: https://sid.ir/paper/140312/fa

    IEEE: کپی

    ابوالقاسم ابراهیمی، سیدمسلم علوی، و الهه پورموردینی، “بررسی اثر مسوولیت پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت, هویت یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعه موردی: شرکت گلستان)،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 3 ، pp. 479–502، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140312/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button