APA:
کپیابراهیمی، ابوالقاسم، علوی، سیدمسلم، و پورموردینی، الهه. (1395). بررسی اثر مسوولیت پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت, هویت یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعه موردی: شرکت گلستان). مدیریت بازرگانی، 8(3 )، 479-502. SID. https://sid.ir/paper/140312/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی ابوالقاسم، علوی سیدمسلم، پورموردینی الهه. بررسی اثر مسوولیت پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت, هویت یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعه موردی: شرکت گلستان). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(3 ):479-502. Available from: https://sid.ir/paper/140312/fa
IEEE:
کپیابوالقاسم ابراهیمی، سیدمسلم علوی، و الهه پورموردینی، “بررسی اثر مسوولیت پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت, هویت یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعه موردی: شرکت گلستان)،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 3 ، pp. 479–502، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140312/fa