مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,881
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,242
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بازاریابی در شرکت های فناور کوچک و متوسط نوپا، چالش ها و راهکار

صفحات

 صفحه شروع 37 | صفحه پایان 43

چکیده

 توسعه برنامه های بازاریابی راهبردی موفق برای تجاری سازی فناوری های جدید, به چالشی برای شرکت های کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری تبدیل شده است. سازوکار توسعه راهبردهای بازاریابی موفق برای نوآوری های فناورانه فرایندی پیچیده از طراحی تا پیاده سازی است. شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور نقش مهمی در تسهیل اقتصاد دانش بنیان یا اقتصاد هوشمند بازی می کنند با این حال, برتری های فناورانه تضمینی برای موفقیت شرکت های کوچک و متوسط فناورمحور نیست. در عوض, شانس موفقیت می تواند با ترکیبی از برتری فناوری و قابلیت بازاریابی به حداکثر برسد.در این مقاله با توجه به مطالعات کلیدی منتشر شده در حوزه شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور, ابتدا ویژگی شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور مورد بررسی قرار گرفته و عوامل و موانع موفقیت این شرکت ها به اختصار بیان گردیده و با توجه به اینکه بازایابی به عنوان یکی از دو عامل موفقیت شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور تشخیص داده شده است, به بررسی چالش ها و راهکارهای بازاریابی فناوری پرداخته شده است تا به مدیران این شرکت ها یادآوری کند تنها, موفقیت حاصل از یک فناوری ناب متضمن موفقیت یک شرکت نخواهد بود و بازاریابی به عنوان یکی از عناصر اصلی و مولفه های مهم موفقیت شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور می بایست در اولویت فعالیت آن ها قرار گیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    ملک زاده، غلامرضا، خنده رو، نرگس، و صادقی، تورج. (1394). بازاریابی در شرکت های فناور کوچک و متوسط نوپا, چالش ها و راهکار. رشد فناوری، 11(43)، 37-43. SID. https://sid.ir/paper/145031/fa

    Vancouver: کپی

    ملک زاده غلامرضا، خنده رو نرگس، صادقی تورج. بازاریابی در شرکت های فناور کوچک و متوسط نوپا, چالش ها و راهکار. رشد فناوری[Internet]. 1394؛11(43):37-43. Available from: https://sid.ir/paper/145031/fa

    IEEE: کپی

    غلامرضا ملک زاده، نرگس خنده رو، و تورج صادقی، “بازاریابی در شرکت های فناور کوچک و متوسط نوپا, چالش ها و راهکار،” رشد فناوری، vol. 11، no. 43، pp. 37–43، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145031/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button