مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,757
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

950
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی مولفه های بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور

صفحات

 صفحه شروع 83 | صفحه پایان 98

چکیده

 در عین حال مطالعات گذشته که نقش شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور را در پیشرفت اقتصاد و ارائه محصولات نوآور پر اهمیت می داند, بازاریابی آن ها را بسیار محدود و متاثر از عوامل زیادی می داند. ضعف دانش و مهارت های بازاریابی منجر به شکست اکثر این شرکت ها می شود. این مقاله به شناسایی مولفه های بازاریابی نوآورانه شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور استان تهران در صنعت نانو می پردازد. در این تحقیق, داده ها از رهگذر مصاحبه های عمیق, رو در رو و نیم ساختار یافته با 10 شرکت کوچک و متوسط فناوری محور در استان تهران جمع آوری شدند. تجزیه و تحلیل نظام مند داده ها از طریق تحلیل محتوای کیفی تم ها بیانگر آن است که مولفه های بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور در صنعت نانو شامل 8 تم, 21 زیر مولفه و 55 گویه می باشد. این تم ها شامل متغیرهای بازاریابی, تمرکز بر مشتری, تمرکز بر بازار, تغییر و اصلاح, بازاریابی یکپارچه, جایگاه منحصر به فرد, تصویر ذهنی مثبت و شبکه سازی می باشد. هرچند عنوان برخی تم ها با ادبیات موضوع یکسان است, اما زیر مولفه های سازنده آن ها کاملاً متفاوت است. علاوه بر این, تم های تصویر ذهنی مثبت و شبکه سازی پیشنهادی این مقاله است.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضوانی، مهران، طالبی، کامبیز، و توکلیان، سعید. (1390). شناسایی مولفه های بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور. مطالعات مدیریت راهبردی، 2(7 )، 83-98. SID. https://sid.ir/paper/181541/fa

    Vancouver: کپی

    رضوانی مهران، طالبی کامبیز، توکلیان سعید. شناسایی مولفه های بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1390؛2(7 ):83-98. Available from: https://sid.ir/paper/181541/fa

    IEEE: کپی

    مهران رضوانی، کامبیز طالبی، و سعید توکلیان، “شناسایی مولفه های بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 2، no. 7 ، pp. 83–98، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181541/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button