APA:
کپیرضوانی، مهران، طالبی، کامبیز، و توکلیان، سعید. (1390). شناسایی مولفه های بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور. مطالعات مدیریت راهبردی، 2(7 )، 83-98. SID. https://sid.ir/paper/181541/fa
Vancouver:
کپیرضوانی مهران، طالبی کامبیز، توکلیان سعید. شناسایی مولفه های بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1390؛2(7 ):83-98. Available from: https://sid.ir/paper/181541/fa
IEEE:
کپیمهران رضوانی، کامبیز طالبی، و سعید توکلیان، “شناسایی مولفه های بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط فناوری محور،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 2، no. 7 ، pp. 83–98، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181541/fa