APA:
کپیتوصیفیان، مسعود، و رمضانی، علی. (1397). بررسی تاثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: مصرف کنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی). رشد فناوری، 14(54 )، 55-62. SID. https://sid.ir/paper/145045/fa
Vancouver:
کپیتوصیفیان مسعود، رمضانی علی. بررسی تاثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: مصرف کنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی). رشد فناوری[Internet]. 1397؛14(54 ):55-62. Available from: https://sid.ir/paper/145045/fa
IEEE:
کپیمسعود توصیفیان، و علی رمضانی، “بررسی تاثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: مصرف کنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی)،” رشد فناوری، vol. 14، no. 54 ، pp. 55–62، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145045/fa