APA:
کپیملاحسینی، علی، و تاج الدینی، فریده. (1394). بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برند های لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان. مدیریت بازرگانی، 7(1 )، 187-208. SID. https://sid.ir/paper/507688/fa
Vancouver:
کپیملاحسینی علی، تاج الدینی فریده. بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برند های لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(1 ):187-208. Available from: https://sid.ir/paper/507688/fa
IEEE:
کپیعلی ملاحسینی، و فریده تاج الدینی، “بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برند های لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان،” مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 1 ، pp. 187–208، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507688/fa