Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,362
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

855
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل برندسازی منابع انسانی در سازمان های دولتی ایران به روش فراترکیب

صفحات

 صفحه شروع 159 | صفحه پایان 194

چکیده

 امروزه توسعه ی پایدار, یک هدف استراتژیک کلیدی در سازمان های دولتی است. محققان بر این باور هستند که توسعه پایدار می تواند با گسترش دامنه منابع انسانی و نقش های بازاریابی سنتی به ابعاد گستره تر مدیریت منابع انسانی و برندمحور, تحقق یابد. «برندسازی منابع انسانی» رویکرد نسبتا جدید برگرفته از «بازاریابی» است و به منزله روح بازاریابی منابع انسانی است. این عرصه در حال ظهور, فرصت بزرگی برای توسعه ارزش ویژه کارکنان و تثبیت موقعیت سازمان های دولتی به عنوان برند, فراهم می کند. هدف این پژوهش طراحی مدل برندسازی منابع انسانی در سازمان های دولتی ایران به روش فراترکیب می باشد. پژوهش حاضر به صورت پژوهش ترکیبی (کیفی – کمی) انجام شده است. بر این اساس در مرحله اول تحقیق به منظور ارایه مدل جامع برند منابع انسانی, از روش پژوهشی کیفی فراترکیب سندلوسکی و باروسو (2007) استفاده شده است. بدین ترتیب که بعد از شناسایی مقولات, مفاهیم و کدهای برند منابع انسانی و ارزیابی روایی و پایایی آن, مدل مفهومی اولیه تحقیق شکل گرفت. در مرحله دوم تحقیق که روش پیمایشی را شامل می شود با استفاده از نظرات خبرگان و ارزیابی ضریب نسبی و شاخص روایی محتوا (CVR-CVI), تبیین مدل برندسازی منابع انسانی میسر گردید. نتایج تحقیق نشان می دهد که ابعاد, مولفه ها و شاخص های استخراجی از روش فراترکیب (مدل تحقیق) مورد تایید جامعه خبرگان قرار گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسگندری، کریم، جزنی، نسرین، معمارزاده طهران، غلامرضا، موسی خانی، مرتضی، و محتشمی، علی. (1398). طراحی مدل برندسازی منابع انسانی در سازمان های دولتی ایران به روش فراترکیب. مشاوره شغلی و سازمانی، 11(41 )، 159-194. SID. https://sid.ir/paper/149514/fa

    Vancouver: کپی

    اسگندری کریم، جزنی نسرین، معمارزاده طهران غلامرضا، موسی خانی مرتضی، محتشمی علی. طراحی مدل برندسازی منابع انسانی در سازمان های دولتی ایران به روش فراترکیب. مشاوره شغلی و سازمانی[Internet]. 1398؛11(41 ):159-194. Available from: https://sid.ir/paper/149514/fa

    IEEE: کپی

    کریم اسگندری، نسرین جزنی، غلامرضا معمارزاده طهران، مرتضی موسی خانی، و علی محتشمی، “طراحی مدل برندسازی منابع انسانی در سازمان های دولتی ایران به روش فراترکیب،” مشاوره شغلی و سازمانی، vol. 11، no. 41 ، pp. 159–194، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/149514/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا