APA:
کپیجوانی، وجیهه. (1397). تاثیر برندسازی داخلی در سازمان های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی). مدیریت و توسعه ورزش، 7(2 (پیاپی 14) )، 102-112. SID. https://sid.ir/paper/407066/fa
Vancouver:
کپیجوانی وجیهه. تاثیر برندسازی داخلی در سازمان های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی). مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1397؛7(2 (پیاپی 14) ):102-112. Available from: https://sid.ir/paper/407066/fa
IEEE:
کپیوجیهه جوانی، “تاثیر برندسازی داخلی در سازمان های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی)،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 7، no. 2 (پیاپی 14) ، pp. 102–112، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/407066/fa