مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,149
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

750
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران

صفحات

 صفحه شروع 157 | صفحه پایان 176

چکیده

 تحقیق حاضر به بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران پرداخته است. جامعه آماری این تحقیق شامل یازده دانشکده فعال در دانشگاه مازندران می باشد. برای جمع آوری اطلاعات مربوط به به متغیرهای گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی از پرسش نامه استفاده شده است. هم چنین داده های مربوط به عملکرد سازمانی با استفاده از اسناد و مدارک موجود مربوط به هر یک از دانشکده ها جمع آوری شده است. برای سنجش اعتبار پرسش نامه از آزمون آلفای کرونباخ با ضریب a=0.87 استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزارهای SPSS16, Visual PLS و Smart PLS و آزمون تحلیل مسیر انجام شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که گرایش به بازاریابی داخلی بر عملکرد و رفتار شهروندی سازمانی در دانشگاه مازندران تاثیر مثبت و معنی داری دارد. هم چنین رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران تاثیر مثبت و معنی دار دارد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یحیی زاده فر، محمود، شیرخدایی، میثم، و رمضانی، ایوب. (1391). بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 4(8)، 157-176. SID. https://sid.ir/paper/150852/fa

    Vancouver: کپی

    یحیی زاده فر محمود، شیرخدایی میثم، رمضانی ایوب. بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1391؛4(8):157-176. Available from: https://sid.ir/paper/150852/fa

    IEEE: کپی

    محمود یحیی زاده فر، میثم شیرخدایی، و ایوب رمضانی، “بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 4، no. 8، pp. 157–176، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/150852/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا