APA:
کپییحیی زاده فر، محمود، شیرخدایی، میثم، و رمضانی، ایوب. (1391). بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 4(8)، 157-176. SID. https://sid.ir/paper/150852/fa
Vancouver:
کپییحیی زاده فر محمود، شیرخدایی میثم، رمضانی ایوب. بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1391؛4(8):157-176. Available from: https://sid.ir/paper/150852/fa
IEEE:
کپیمحمود یحیی زاده فر، میثم شیرخدایی، و ایوب رمضانی، “بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 4، no. 8، pp. 157–176، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/150852/fa