APA:
کپینریمانی، محمد، سلیمانی، اسماعیل، زاهدبابلان، عادل، و ابوالقاسمی، عباس. (1392). مقایسه اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری, نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب. روان شناسی بالینی، 5(4 (پیاپی 20))، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/152647/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، سلیمانی اسماعیل، زاهدبابلان عادل، ابوالقاسمی عباس. مقایسه اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری, نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب. روان شناسی بالینی[Internet]. 1392؛5(4 (پیاپی 20)):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/152647/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، اسماعیل سلیمانی، عادل زاهدبابلان، و عباس ابوالقاسمی، “مقایسه اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری, نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب،” روان شناسی بالینی، vol. 5، no. 4 (پیاپی 20)، pp. 1–16، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152647/fa