مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,187
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

850
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 16

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نریمانی، محمد، سلیمانی، اسماعیل، زاهدبابلان، عادل، و ابوالقاسمی، عباس. (1392). مقایسه اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری, نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب. روان شناسی بالینی، 5(4 (پیاپی 20))، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/152647/fa

    Vancouver: کپی

    نریمانی محمد، سلیمانی اسماعیل، زاهدبابلان عادل، ابوالقاسمی عباس. مقایسه اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری, نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب. روان شناسی بالینی[Internet]. 1392؛5(4 (پیاپی 20)):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/152647/fa

    IEEE: کپی

    محمد نریمانی، اسماعیل سلیمانی، عادل زاهدبابلان، و عباس ابوالقاسمی، “مقایسه اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری, نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب،” روان شناسی بالینی، vol. 5، no. 4 (پیاپی 20)، pp. 1–16، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152647/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button