APA:
کپیغیاثی گیشی، مهدی، مشهدی، علی، و غنایی چمن آباد، علی. (1397). اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 7(2 (پیاپی 26) )، 177-195. SID. https://sid.ir/paper/216722/fa
Vancouver:
کپیغیاثی گیشی مهدی، مشهدی علی، غنایی چمن آباد علی. اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1397؛7(2 (پیاپی 26) ):177-195. Available from: https://sid.ir/paper/216722/fa
IEEE:
کپیمهدی غیاثی گیشی، علی مشهدی، و علی غنایی چمن آباد، “اثربخشی آموزش کنش های اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 7، no. 2 (پیاپی 26) ، pp. 177–195، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216722/fa