APA:
کپیبرقی، حمید، و کاظمی، زینب. (1392). ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آمیخته بازاریابی (P7) در توسعه توریسم روستایی (مطالعه موردی شهرستان های آمل و بابل). جغرافیا و برنامه ریزی محیطی (مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان)، 24(3 (پیاپی 51) )، 141-152. SID. https://sid.ir/paper/153108/fa
Vancouver:
کپیبرقی حمید، کاظمی زینب. ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آمیخته بازاریابی (P7) در توسعه توریسم روستایی (مطالعه موردی شهرستان های آمل و بابل). جغرافیا و برنامه ریزی محیطی (مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان)[Internet]. 1392؛24(3 (پیاپی 51) ):141-152. Available from: https://sid.ir/paper/153108/fa
IEEE:
کپیحمید برقی، و زینب کاظمی، “ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آمیخته بازاریابی (P7) در توسعه توریسم روستایی (مطالعه موردی شهرستان های آمل و بابل)،” جغرافیا و برنامه ریزی محیطی (مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان)، vol. 24، no. 3 (پیاپی 51) ، pp. 141–152، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/153108/fa