APA:
کپیبرقی، حمید، کاظمی، زینب، سوری، فرشاد، و مسیبی، سمانه. (1391). ارزیابی و رتبه بندی مولفه های موثر در بازاریابی توریسم روستایی با آمیخته بازاریابی (7P) (نمونه موردی: شهرستانهای آمل, بابل, بابلسر و ساری). برنامه ریزی منطقه ای، 2(6)، 31-41. SID. https://sid.ir/paper/230620/fa
Vancouver:
کپیبرقی حمید، کاظمی زینب، سوری فرشاد، مسیبی سمانه. ارزیابی و رتبه بندی مولفه های موثر در بازاریابی توریسم روستایی با آمیخته بازاریابی (7P) (نمونه موردی: شهرستانهای آمل, بابل, بابلسر و ساری). برنامه ریزی منطقه ای[Internet]. 1391؛2(6):31-41. Available from: https://sid.ir/paper/230620/fa
IEEE:
کپیحمید برقی، زینب کاظمی، فرشاد سوری، و سمانه مسیبی، “ارزیابی و رتبه بندی مولفه های موثر در بازاریابی توریسم روستایی با آمیخته بازاریابی (7P) (نمونه موردی: شهرستانهای آمل, بابل, بابلسر و ساری)،” برنامه ریزی منطقه ای، vol. 2، no. 6، pp. 31–41، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/230620/fa