APA:
کپیبیرامی ایگدر، جمال الدین، اکبری یزدی، حسین، و الهی، علیرضا. (1398). نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال. مدیریت ورزشی (حرکت)، 11(3 )، 581-596. SID. https://sid.ir/paper/159339/fa
Vancouver:
کپیبیرامی ایگدر جمال الدین، اکبری یزدی حسین، الهی علیرضا. نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1398؛11(3 ):581-596. Available from: https://sid.ir/paper/159339/fa
IEEE:
کپیجمال الدین بیرامی ایگدر، حسین اکبری یزدی، و علیرضا الهی، “نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 11، no. 3 ، pp. 581–596، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/159339/fa