APA:
کپیفسنقری، جواد، بنسبردی، علی، و رحیمی، مرضیه. (1397). تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر مشهد. مدیریت و توسعه ورزش، 7(4 (پیاپی 16) )، 141-155. SID. https://sid.ir/paper/400487/fa
Vancouver:
کپیفسنقری جواد، بنسبردی علی، رحیمی مرضیه. تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر مشهد. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1397؛7(4 (پیاپی 16) ):141-155. Available from: https://sid.ir/paper/400487/fa
IEEE:
کپیجواد فسنقری، علی بنسبردی، و مرضیه رحیمی، “تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر مشهد،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 7، no. 4 (پیاپی 16) ، pp. 141–155، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400487/fa