APA:
کپیعلایی، رقیه، علایی خرایم، رقیه، و قدم پور، عزت اله. (1396). نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در پیش بینی اضطراب امتحان دانش آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 18(3 (پیاپی 69) )، 109-117. SID. https://sid.ir/paper/163563/fa
Vancouver:
کپیعلایی رقیه، علایی خرایم رقیه، قدم پور عزت اله. نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در پیش بینی اضطراب امتحان دانش آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1396؛18(3 (پیاپی 69) ):109-117. Available from: https://sid.ir/paper/163563/fa
IEEE:
کپیرقیه علایی، رقیه علایی خرایم، و عزت اله قدم پور، “نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در پیش بینی اضطراب امتحان دانش آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 18، no. 3 (پیاپی 69) ، pp. 109–117، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163563/fa