APA:
کپیجعفری هرندی، رضا، ستایشی اظهری، محمد، و فضل الهی قمیشی، سیف اله. (1398). روابط ساختاری پیوند با مدرسه و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دبستانی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 20(3 (پیاپی 77) )، 110-121. SID. https://sid.ir/paper/163581/fa
Vancouver:
کپیجعفری هرندی رضا، ستایشی اظهری محمد، فضل الهی قمیشی سیف اله. روابط ساختاری پیوند با مدرسه و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دبستانی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1398؛20(3 (پیاپی 77) ):110-121. Available from: https://sid.ir/paper/163581/fa
IEEE:
کپیرضا جعفری هرندی، محمد ستایشی اظهری، و سیف اله فضل الهی قمیشی، “روابط ساختاری پیوند با مدرسه و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دبستانی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 20، no. 3 (پیاپی 77) ، pp. 110–121، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163581/fa