APA:
کپیابراهیمی صدرآبادی، مهناز، سیداصفهانی، میرمهدی، و کیمیاگری، علی محمد. (1397). ارائه مدل اقتصادسنجی برای برنامه ریزی سود شرکت های خودروساز با استفاده از مدیریت رضایت مشتری از خدمات پس از فروش (مطالعه موردی: خودروی لوگان شرکت پارس خودرو). نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، 52(2 )، 139-148. SID. https://sid.ir/paper/166428/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی صدرآبادی مهناز، سیداصفهانی میرمهدی، کیمیاگری علی محمد. ارائه مدل اقتصادسنجی برای برنامه ریزی سود شرکت های خودروساز با استفاده از مدیریت رضایت مشتری از خدمات پس از فروش (مطالعه موردی: خودروی لوگان شرکت پارس خودرو). نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)[Internet]. 1397؛52(2 ):139-148. Available from: https://sid.ir/paper/166428/fa
IEEE:
کپیمهناز ابراهیمی صدرآبادی، میرمهدی سیداصفهانی، و علی محمد کیمیاگری، “ارائه مدل اقتصادسنجی برای برنامه ریزی سود شرکت های خودروساز با استفاده از مدیریت رضایت مشتری از خدمات پس از فروش (مطالعه موردی: خودروی لوگان شرکت پارس خودرو)،” نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران)، vol. 52، no. 2 ، pp. 139–148، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/166428/fa