APA:
کپیحیدریه، سیدعبداله، همتی، محمد، و رزاقی هریس، محمدعلی. (1392). ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی ایران (مطالعه موردی: شرکت سایپا). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(31)، 65-78. SID. https://sid.ir/paper/151370/fa
Vancouver:
کپیحیدریه سیدعبداله، همتی محمد، رزاقی هریس محمدعلی. ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی ایران (مطالعه موردی: شرکت سایپا). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(31):65-78. Available from: https://sid.ir/paper/151370/fa
IEEE:
کپیسیدعبداله حیدریه، محمد همتی، و محمدعلی رزاقی هریس، “ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی ایران (مطالعه موردی: شرکت سایپا)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 31، pp. 65–78، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151370/fa