APA:
کپیبهرنگی، محمدرضا، و مرادی، امیر. (1396). بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متاثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 8(4 (پیاپی 32) )، 107-127. SID. https://sid.ir/paper/168614/fa
Vancouver:
کپیبهرنگی محمدرضا، مرادی امیر. بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متاثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1396؛8(4 (پیاپی 32) ):107-127. Available from: https://sid.ir/paper/168614/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا بهرنگی، و امیر مرادی، “بررسی میزان خودراهبری دانشجویان متاثر از الگوی مدیریت آموزش با محوریت تدریس مشارکتی (جیگ ساو) در درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 8، no. 4 (پیاپی 32) ، pp. 107–127، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/168614/fa