مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,417
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

838
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه صفات برتر خودتوسعه ای، دانش و اطلاعات بنیادی مدیران و عملکرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهرری)

صفحات

 صفحه شروع 63 | صفحه پایان 86

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی رابطه صفات برتر خودتوسعه ای, دانش و اطلاعات بنیادی و عملکرد مدیران مدارس شهرری و بر اساس مدل خودتوسعه ای مدیران موفق پیدلر و همکاران انجام شده است. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بوده که با استفاده از فرمول نمونه گیری کوکران حجم نمونه 180 نفر از مدیران مدارس شهرری تعیین و روش نمونه گیری طبقه ای با اختصاص متناسب جهت انتخاب نمونه استفاده شد. از پرسش نامه صفات برتر خودتوسعه ای و دانش و اطلاعات بنیادی با پایایی (a=0.86), پرسش نامه عملکرد شاخص محور با پایایی(a=0.86)  و پرسشنامه عملکرد ادبیات محور با پایایی (a=0.91) استفاده شد. بررسی میانگین متغیرها در طیف استاندارد ارزیابی نشان داد, صفات برتر خودتوسعه ای نسبتا مطلوب و دانش و اطلاعات بنیادی مدیران و عملکرد شاخص محور و ادبیات محور آن ها مطلوب می باشد. تحلیل همبستگی نیز نشان داد, میان صفات برتر خودتوسعه ای و دانش و اطلاعات بنیادی و عملکرد ادبیات محور و شاخص محور مدیران مدارس شهرری همبستگی مثبت و معنی داری سطح آلفای 0.01 وجود دارد. با توجه به نتایج رگرسیون گام به گام, به ترتیب اولویت, اشراف داشتن بر واقعیات اساسی سازمان و خلاقیت با عملکرد شاخص محور و خلاقیت, اشراف داشتن بر واقعیات اساسی سازمان و دانش و اطلاعات مرتبط با مدیریت با عملکرد ادبیات محور مدیران مدارس شهرری همبستگی چندگانه معنی داری داشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پورکریمی، جواد، مزاری، ابراهیم، خباره، کبری، و فرزانه، سمانه. (1395). رابطه صفات برتر خودتوسعه ای, دانش و اطلاعات بنیادی مدیران و عملکرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهرری). رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 7(1 (پیاپی 25))، 63-86. SID. https://sid.ir/paper/168934/fa

    Vancouver: کپی

    پورکریمی جواد، مزاری ابراهیم، خباره کبری، فرزانه سمانه. رابطه صفات برتر خودتوسعه ای, دانش و اطلاعات بنیادی مدیران و عملکرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهرری). رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1395؛7(1 (پیاپی 25)):63-86. Available from: https://sid.ir/paper/168934/fa

    IEEE: کپی

    جواد پورکریمی، ابراهیم مزاری، کبری خباره، و سمانه فرزانه، “رابطه صفات برتر خودتوسعه ای, دانش و اطلاعات بنیادی مدیران و عملکرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهرری)،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 7، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 63–86، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/168934/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button