مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,248
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

962
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان (مطالعه موردی: شهرگرگان)

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 26

کلیدواژه

رسانه ملی (تلویزیون)Q2

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) بر توسعه فرهنگ کارآفرینی جوانان, شهر گرگان می باشد. روش تحقیق این پژوهش پیمایشی, از نوع تحلیلی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه جوانان شهر گرگان است, روش نمونه گیری طبقه ای و حجم نمونه 400 نفر از جوانان گرگان می باشد و داده ها از طریق ابزار اصلی (پرسشنامه) با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. به منظور بررسی فرضیات تحقیق از شاخص های آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. یافته های پژوهش موید این عقیده است که رسانه ملی (تلویزیون) عامل موثری بر توسعه فرهنگ کارآفرینی محسوب می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    اسماعیلی، علیرضا، و ساریخانی، مریم. (1393). بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان (مطالعه موردی: شهرگرگان). جامعه شناسی مطالعات جوانان(SOCIOLOGICAL STUDIES OF YOUTH)، 5(15)، 9-26. SID. https://sid.ir/paper/170169/fa

    Vancouver: کپی

    اسماعیلی علیرضا، ساریخانی مریم. بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان (مطالعه موردی: شهرگرگان). جامعه شناسی مطالعات جوانان(SOCIOLOGICAL STUDIES OF YOUTH)[Internet]. 1393؛5(15):9-26. Available from: https://sid.ir/paper/170169/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا اسماعیلی، و مریم ساریخانی، “بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان (مطالعه موردی: شهرگرگان)،” جامعه شناسی مطالعات جوانان(SOCIOLOGICAL STUDIES OF YOUTH)، vol. 5، no. 15، pp. 9–26، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/170169/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button