APA:
کپیاسماعیلی، علیرضا، و ساریخانی، مریم. (1393). بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان (مطالعه موردی: شهرگرگان). جامعه شناسی مطالعات جوانان(SOCIOLOGICAL STUDIES OF YOUTH)، 5(15)، 9-26. SID. https://sid.ir/paper/170169/fa
Vancouver:
کپیاسماعیلی علیرضا، ساریخانی مریم. بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان (مطالعه موردی: شهرگرگان). جامعه شناسی مطالعات جوانان(SOCIOLOGICAL STUDIES OF YOUTH)[Internet]. 1393؛5(15):9-26. Available from: https://sid.ir/paper/170169/fa
IEEE:
کپیعلیرضا اسماعیلی، و مریم ساریخانی، “بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان (مطالعه موردی: شهرگرگان)،” جامعه شناسی مطالعات جوانان(SOCIOLOGICAL STUDIES OF YOUTH)، vol. 5، no. 15، pp. 9–26، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/170169/fa