APA:
کپیزعفریان، رضا، خرمی، زهرا، و محمدی الیاسی، قنبر. (1390). شناسایی و اولویت بندی مولفه های نقش تلویزیون در توسعه فرهنگ کارآفرینی. مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، 1(2)، 67-86. SID. https://sid.ir/paper/222425/fa
Vancouver:
کپیزعفریان رضا، خرمی زهرا، محمدی الیاسی قنبر. شناسایی و اولویت بندی مولفه های نقش تلویزیون در توسعه فرهنگ کارآفرینی. مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)[Internet]. 1390؛1(2):67-86. Available from: https://sid.ir/paper/222425/fa
IEEE:
کپیرضا زعفریان، زهرا خرمی، و قنبر محمدی الیاسی، “شناسایی و اولویت بندی مولفه های نقش تلویزیون در توسعه فرهنگ کارآفرینی،” مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)، vol. 1، no. 2، pp. 67–86، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222425/fa