APA:
کپیمحمدی، محمدحسین. (1390). ویژگیهای جمله های تجاری (نگاهی به نقش زبان ادبی در آفرینش جمله های تبلیغاتی). سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)، 4(3 (پی در پی 13))، 83-95. SID. https://sid.ir/paper/170918/fa
Vancouver:
کپیمحمدی محمدحسین. ویژگیهای جمله های تجاری (نگاهی به نقش زبان ادبی در آفرینش جمله های تبلیغاتی). سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)[Internet]. 1390؛4(3 (پی در پی 13)):83-95. Available from: https://sid.ir/paper/170918/fa
IEEE:
کپیمحمدحسین محمدی، “ویژگیهای جمله های تجاری (نگاهی به نقش زبان ادبی در آفرینش جمله های تبلیغاتی)،” سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)، vol. 4، no. 3 (پی در پی 13)، pp. 83–95، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/170918/fa