مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

723
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

195
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه ابعاد کیفیت تدریس با پرسش نامه های ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزش و نظرخواهی از دانشجویان، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

صفحات

 صفحه شروع 247 | صفحه پایان 254

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قرتپه، آمنه، رضایی، منصور، پاسدار، یحیی، اسدی، فاطمه، صفری، یحیی، و نظری، مریم. (1394). مقایسه ابعاد کیفیت تدریس با پرسش نامه های ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزش و نظرخواهی از دانشجویان, دانشکده بهداشت, دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 8(4 )، 247-254. SID. https://sid.ir/paper/174154/fa

    Vancouver: کپی

    قرتپه آمنه، رضایی منصور، پاسدار یحیی، اسدی فاطمه، صفری یحیی، نظری مریم. مقایسه ابعاد کیفیت تدریس با پرسش نامه های ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزش و نظرخواهی از دانشجویان, دانشکده بهداشت, دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1394؛8(4 ):247-254. Available from: https://sid.ir/paper/174154/fa

    IEEE: کپی

    آمنه قرتپه، منصور رضایی، یحیی پاسدار، فاطمه اسدی، یحیی صفری، و مریم نظری، “مقایسه ابعاد کیفیت تدریس با پرسش نامه های ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزش و نظرخواهی از دانشجویان, دانشکده بهداشت, دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 8، no. 4 ، pp. 247–254، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174154/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button