APA:
کپیاسدزاده، حسن. (1397). پیش بینی عملکرد درسی دانشجویان بر اساس سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(1 )، 31-39. SID. https://sid.ir/paper/174161/fa
Vancouver:
کپیاسدزاده حسن. پیش بینی عملکرد درسی دانشجویان بر اساس سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(1 ):31-39. Available from: https://sid.ir/paper/174161/fa
IEEE:
کپیحسن اسدزاده، “پیش بینی عملکرد درسی دانشجویان بر اساس سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 1 ، pp. 31–39، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174161/fa