APA:
کپیجعفری، اصغر. (1397). پیش بینی انگیزش درونی-بیرونی برای یادگیری بر اساس سبک های اسنادی و خودکارآمدی در دانشجویان علوم پزشکی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(1 )، 9-14. SID. https://sid.ir/paper/174168/fa
Vancouver:
کپیجعفری اصغر. پیش بینی انگیزش درونی-بیرونی برای یادگیری بر اساس سبک های اسنادی و خودکارآمدی در دانشجویان علوم پزشکی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(1 ):9-14. Available from: https://sid.ir/paper/174168/fa
IEEE:
کپیاصغر جعفری، “پیش بینی انگیزش درونی-بیرونی برای یادگیری بر اساس سبک های اسنادی و خودکارآمدی در دانشجویان علوم پزشکی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 1 ، pp. 9–14، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174168/fa