APA:
کپیمهدی زاده، حسین، و فتحی، رقیه. (1392). مقایسه تاثیر سه سناریوی آموزش به شیوه ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری علوم بهداشتی در دانش آموزان ابتدایی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 3(3 (پیاپی 11))، 113-127. SID. https://sid.ir/paper/175288/fa
Vancouver:
کپیمهدی زاده حسین، فتحی رقیه. مقایسه تاثیر سه سناریوی آموزش به شیوه ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری علوم بهداشتی در دانش آموزان ابتدایی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1392؛3(3 (پیاپی 11)):113-127. Available from: https://sid.ir/paper/175288/fa
IEEE:
کپیحسین مهدی زاده، و رقیه فتحی، “مقایسه تاثیر سه سناریوی آموزش به شیوه ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری علوم بهداشتی در دانش آموزان ابتدایی،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 3، no. 3 (پیاپی 11)، pp. 113–127، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175288/fa