APA:
کپیاله کرمی، آزاد، و زارعی زوارکی، اسماعیل. (1393). مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 4(4 (پیاپی 16))، 39-57. SID. https://sid.ir/paper/175324/fa
Vancouver:
کپیاله کرمی آزاد، زارعی زوارکی اسماعیل. مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1393؛4(4 (پیاپی 16)):39-57. Available from: https://sid.ir/paper/175324/fa
IEEE:
کپیآزاد اله کرمی، و اسماعیل زارعی زوارکی، “مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 4، no. 4 (پیاپی 16)، pp. 39–57، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175324/fa