APA:
کپیحسن زاده، رمضان، رمضان زاده، ثریا، و ابراهیم پور، قدسیه. (1393). پیش بینی روابط بین سبک های یادگیری, سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 4(4 (پیاپی 16))، 143-155. SID. https://sid.ir/paper/175326/fa
Vancouver:
کپیحسن زاده رمضان، رمضان زاده ثریا، ابراهیم پور قدسیه. پیش بینی روابط بین سبک های یادگیری, سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1393؛4(4 (پیاپی 16)):143-155. Available from: https://sid.ir/paper/175326/fa
IEEE:
کپیرمضان حسن زاده، ثریا رمضان زاده، و قدسیه ابراهیم پور، “پیش بینی روابط بین سبک های یادگیری, سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 4، no. 4 (پیاپی 16)، pp. 143–155، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175326/fa