APA:
کپیرضاپناه، شقایق، و احمدی، مسعود. (1394). مقایسه تاثیر یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی با یادگیری مشارکتی بر عملکرد شناختی دانشجویان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 5(3 (پیاپی 19))، 27-44. SID. https://sid.ir/paper/175344/fa
Vancouver:
کپیرضاپناه شقایق، احمدی مسعود. مقایسه تاثیر یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی با یادگیری مشارکتی بر عملکرد شناختی دانشجویان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1394؛5(3 (پیاپی 19)):27-44. Available from: https://sid.ir/paper/175344/fa
IEEE:
کپیشقایق رضاپناه، و مسعود احمدی، “مقایسه تاثیر یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی با یادگیری مشارکتی بر عملکرد شناختی دانشجویان،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 5، no. 3 (پیاپی 19)، pp. 27–44، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175344/fa