APA:
کپیزندی، طالب. (1392). رابطه بین سبک های یادگیری (فعال تاملی, گام به گام کلی) با اضطراب رایانه دانشجویان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 4(1 (پیاپی 13))، 85-104. SID. https://sid.ir/paper/175380/fa
Vancouver:
کپیزندی طالب. رابطه بین سبک های یادگیری (فعال تاملی, گام به گام کلی) با اضطراب رایانه دانشجویان. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی[Internet]. 1392؛4(1 (پیاپی 13)):85-104. Available from: https://sid.ir/paper/175380/fa
IEEE:
کپیطالب زندی، “رابطه بین سبک های یادگیری (فعال تاملی, گام به گام کلی) با اضطراب رایانه دانشجویان،” فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، vol. 4، no. 1 (پیاپی 13)، pp. 85–104، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175380/fa